Expedierea produselor comandate se efectueaza pe baza comenzilor efectuate online, numai dupa discutia telefonica purtata cu unul dintre reprezentantii firmei OrtopediQ Tehnica Medicala SRL.
Discutia telefonica vizeaza confirmarea comenzii, detalii asupra marimii, ziua si orele solicitate pentru livrare precum si detalii suplimentare asupra modelului si a calapodului, cu eventuale recomandari.
Poti opta pentru ridicarea comenzii din showroom-ul nostru Strada Fantanica nr. 38 Parter, Parcela 8 - Bucuresti sau expedierea prin GLS Romania (in orice localitate din tara). Ridicarea se va face dupa confirmarea telefonica a comenzii / confirmarea rezervarii produsului in stoc showroom.
Tarife expediere
Ridicarea comenzii din showroom-ul nostru din Strada Fantanica nr. 38 Parter, Parcela 8 - Bucuresti - este gratuita.
Tarife de expediere:
- promotional: 15 lei/comanda, indiferent de numarul de produse comandate, prin GLS Romania, pentru comenzi online, cu valori mai mari de 49 lei, pentru orice localitate din Romania.
Tariful este valabil indiferent de numarul de articole comandate. In afara perioadelor de transport promotional, tariful standard pentru expediere este de 20 lei/comanda.
In functie de zona in care locuiti, livrarea se face, de regula, in urmatoarea zi lucratoare, pentru comenzile confirmate pana la orele 12:00. Pentru localitati indepartate de municipiile resedinta de judet, livrarea poate dura 2 zile. Tariful include gratuit optiunea Flex Delivery Service (FDS: optiune disponibila atat prin SMS, cat si prin e-mail), care va permite verificarea/reprogramarea livrarii, atunci cand este cazul.
Modalitati de plata
- plata online, prin card bancar, prin MobilPay®;
- cu OP / plata online / online banking, pe baza de factura proforma;
- link de plata, prin MobilPay®;
- ramburs - platiti numerar la primirea coletului;
- numerar - in showroom.
Returul
Schimb colet
Varianta recomandata daca doriti alta marime/alt model. Serviciul de schimb colet este disponibil numai prin GLS Romania, astfel incat dumneavoastra platiti pentru tur-retur, o singura data, taxa de 15 lei. Pentru aceasta varianta este necesar sa ne contactati telefonic, in prealabil.
Retur efectuat de catre client
Returul se face pe cheltuiala clientului, prin GLS Romania in termen de 30 zile de la data receptionarii produsului, indiferent de motivului returului, in conditiile in care produsul nu a fost purtat.
In cazul in care doriti ca in locul produsului returnat sa va expediem un alt produs / o alta marime, expedierea o vom face gratuit, prin acelasi curier utilizat la retur.
Retur solicitat de catre client, administrat de catre noi
Costul de returnare prin GLS Romania, in cazul in care doriti sa trimitem noi curierul pentru ridicarea coletului este de 15 lei/colet.
Probare incaltaminte cumparata online
Recomandam sa acordati o atentie deosebita probarii incaltamintei in casa, imediat ce primiti coletul, ca si cand ati fi intr-un magazin clasic si ati proba incaltamintea inainte de cumparare!
Asigurati-va ca:
- Probati atat stangul cat si dreptul in acelasi timp.
- Legati sireturile ca si cand ar urma sa utilizati normal incaltamintea.
-
Incaltamintea nu va este prea mica sau prea mare. Daca incaltamintea va este un pic fixa, ramaneti cateva minute incaltati si vedeti daca se modeleaza dupa picioarele dumneavoastra.
-
Faceti cativa pasi pentru a va asigura ca incaltamintea va este confortabila. Pentru ghetele si bocancii ce au capse, asigurati-va ca acestea nu va deranjeaza la mers/nu preseaza zona ristului/degetelor.
-
Nu in ultimul rand, priviti-va in oglinda si asigurati-va ca incaltamintea va place, ca design.
Daca, dupa probarea produsului, nu sunteti pe deplin multumit, este recomandat sa returnati produsul.
Conditii de retur
-
Din considerente de etica si igiena personala, nu putem primi produse purtate/uzate, chiar daca au fost purtate o singura data.
-
Tineti cont ca produsele purtate/uzate nu se pot returna decat daca prezinta defecte de fabricatie. Pentru constatarea/repararea defectelor de fabricatie trimitem produsele in fabricile producatoare. Pentru perioada in care produsul se afla in constatare/reparatie si transport, prelungim perioada de garantie a produsului.
Recomandari pentru prima purtare/primele purtari
-
Tineti cont ca majoritatea produselor de incaltaminte si in mod special, produsele din piele naturala, necesita un timp de "rodaj", in functie si de conformatia picioarelor dumneavoastra. Daca totusi nu va simtiti confortabil in cadrul procesului de probare este recomandat sa returnati produsul, inainte de a-l purta.
-
In aceasta perioada de "rodaj", purtati perioade scurte produsul si utilizati alternativ alte perechi de incaltaminte.
Adresa de retur
-
Retururile efectuate prin GLS Romania se vor face pe adresa punctului de lucru OrtopediQ Tehnica Medicala SRL - Strada Fantanica nr. 38 Parter, Parcela 8 - Bucuresti, Cod Postal 021805. Varianta recomandata pentru retur: solicitati returul catre noi, iar noi trimitem GLS Romania sa ridice coletul. Agentul va veni cu eticheta printata, iar returul va ajunge mai sigur la noi. Nu platiti pentru retur la curier: tariful de retur in acest caz este de numai 15 lei/colet, suma ce va fi scazuta din suma returnata in contul dumneavoastra.
Comenzi din alte tari / expediere in alte tari
Comenzile pe site-ul Ortopediq.ro se pot face si din alte tari, insa numai pentru livrarile care se fac in Romania.